Höstkallt

Nu är det en hel månad sen jag skrev här på bloggen. Tänk vad snabbt tiden går. Dags för mig att ta tag i det här igen och försöka skriva av mig lite oftare.

Vad har då hänt sen sist egentligen? En hel del men jag orkar inte skriva om allt utan det får bli en liten sammanfattning bara.

Har haft min semester på ca 17 dagar hemma i Övik.
Det var helt underbart!:) Jag jobbade väldigt mkt under mina fem veckor här på Savalen så det var grymt skönt att bara få ta bilen hem och vara helt ledig. Att kunna ta riktiga sovmornar och bara ta dagen som den kom. fantastiskt! Det blev en hel del tennisspelande bland annat. Jag spelade med och mot Helena, Stefan J, Stefan Ö, Betty, Ville och Anders. Tog t o m och köpte mig ett eget racket. Inte det dyraste men det funkar för mig. 300 spänn var det säkerligen värt. Det blev också två krogbesök och spelning av sällskapsspel. Skoj!

Under min semester så tog jag och skaffade mig en facebook faktiskt. Har inte velat ha facebook förut men på senaste tiden har jag insett att det är så mkt enklare att hålla kontakten med folk via facebook som ju dessutom är gratis. Så detta var den största anledningen. Men jag är fortfarande emot att folk ska hålla på att lägga upp massa bilder på mig och annat folk i tid och otid. Okej om man lägger upp bilder men jag tycker att man innan kan ta och kolla med personerna i fråga som är på bilden om det är okej för de att man publicerar den. Är det inte okej ska man ge tusan i att lägga ut bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0