Flytt-överaskning!

Efter regn kommer solsken!

Dagen har känts lite halvdeppig för min del men inte nu längre...

...Helena ringde nämligen nyss och berättade att hon och Stefan köpt en lägenhet som ligger här i stan!:D
Jag blev så otroligt förvånad att jag knappt fattade vad hon sa först. Men nu när jag fått några minuter på mig att ta in meddelandet så inser jag hur bra detta egentligen är. Detta kommer innebära att jag kommer att kunna umgås med de två mycket mer framöver jämfört med hur fallet varit hittils då de bott ända ute i Bredbyn. Att bara kunna träffas en vardagskväll kommer inte alls att vara något problem. Eller ja, det kommer iaf att vara betydligt smidigare jämfört med hur det är i nuläget då nån av oss behöver åka typ 6-7 mil. De har tillgång till lägenheten den 1:a maj och jag är klar med min utbildning den 6:e maj, perfekt. Hoppas bara att jag nu har det jobb jag tror att jag har här i Övik i sommar. Måste kolla upp det. Men åh, det känns som att sommaren äntligen börjar falla på plats:)

Hurra för såna här glada överraskningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0