Ny frisyr

Jag fick precis reda på att jag klarat certifieringsprovet i den klassiska massagen:) Numera kan jag alltså presentera mig själv som certifierad klassisk massör. Dessutom kan jag även påstå att jag är massageterapeut utan att ljuga, nice. Att jag sen inte enbart vill jobba med massage är en annan femma men det är ändå en fördel att ha när man ska söka jobb.

Bokade efter många om och men resan till Sunne igår, kändes oerhört vemodigt. Vet ju att jag måste tillbaka dit och det handlar ju bara om en och en halv vecka men det känns ändå mycket drygt. Orkar inte ens börja packa fast det kommer jag behöva börja göra snart inom de närmsta timmarna. Nej fy sjutton, trivs ju så bra här hemma med att bara vara och umgås med mina nära och kära. När jag är tillbaka i Sunne kommer skolan och en jäkla massa krav och måsten som ett brev på posten, det gillar jag inte. Har inte ens nån mat därnere nu så jag kommer behöva ta med mig en del i packningen. Tur jag ska bo med Sofia där nere iaf, kommer säkert göra vistelsen ännu trevligare. Jaja, det kommer säkert gå bra ändå där nere trots att det känns så motigt just nu.

Klippte mig i förrgår och det blev inte riktigt som planerat. I bilen på väg in till stan började Helena tjata om att jag skulle klippa lugg men jag sa blankt nej och menade på att jag inte passade i det. Väl hos frisören slutade det med att jag ändå klippte lugg, en kort men lite småsne lugg. Fick en sån impuls när jag var där och kände att jag ändå kunde klippa och göra en hel del förändringar då jag ändå var där och skulle betala några hundralappar. Roligt när det händer lite också. Känner mig nästan lite som en ny person med den här nya frisyren faktiskt. Känns ovant men roligt ändå på nåt vis.

For aldrig och tränade nån hockey igår heller eftersom det var rena rama snöstormen ute i princip
. For dock iväg på affären och handlade lite glass, det kändes nödvändigt;) Blev två "Jönssonfilmer" igårkväll och spelande av "The little big planet". Riktigt flummigt men roligt spel. Vi spelade tre st och det var galet då man ibland knappt såg vilken figur man själv hade.

Nu ska jag snart ge mig iväg till Paradisbadet och relaxen med en riktig snygging;)
Kommer säkerligen bli skoj. Helena och Stefan ska dit också så vi lär möta de där förr eller senare. Roligt nöje!

Nu ska jag försöka göra nåt vettigt här. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0