Wii, Modo & pizza

Har haft en lugn och skön dag såhär en av de första dagarna på detta nya år. Sov länge sen har jag vart och besökt Helena och Stefan. Där blev man bjuden på gofika och fick spela Helenas nya Nintendo Wii. Körde bland annat Super mario och Wii sports - riktigt roliga spel (framför allt Mario). Roligt när man kan spela många samtidigt också. Efter det har jag haft förmånen och fått se Modos match ikväll mot Skellefte helt gratis och fått käka en god pizza:) Jojo, riktigt nice speciellt eftersom Modo äntligen lyckades vinna.

Resten av denna kväll blir det slappande framför tvn och Jönssonligan med otroligt trevligt sällskap:)
Snacka om nostalgi-filmer alltså, så jäkla bra! Har lånat Stefans Jönssonboxar så nu finns alla möjligheter för Jönsson-maraton den närmsta tiden.

Tiden går så otroligt fort.
Om en vecka måste jag resa tillbaka ner till Sunne igen och det är jag allt annat än sugen på för tillfället. Har förträngt allt vad skola heter och innebär och det vill jag gärna fortsätta med. Tur att jag bara behöver vara där i en och en halv vecka iaf sen ska jag ha 11 veckors praktik häruppe i Ångermanland. En stor tumme upp för det!

Imorrn ska jag fortsätta mitt otroliga dokumenterande av djurfilmer lr vad man nu ska kalla det.
Alltid lika spännande och se vad det blir för filurer och händelser som uppstår denna gång. Kommer säkert att bli känd för mina filmer en vacker dag, haha;P Har i och för sig bara två korta filmer än så länge men fler ska det bli. Imorrnkväll ska jag föresten träna hockey kl 20.30, det kommer bli värsta öset.

Har börjat lyssna en himla massa på Laura Pausini, riktigt mäktiga och bra låtar.
Förstår inte alls vad hon sjunger (tror det är italienska) men musiken och rösten räcker egentligen. Får typ näst intill rysningar av många av hennes låtar - Mäktigt som tusan!


Nu ska jag slita mig från denna dator och vara lite social. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0