vattengymnastik tar mer än vad man tror

Min onsdag har hitills bestått av följande:
- Ett pass morgongymnastik
- En föreläsning som handlade om hur man hittar motivationen till att ha en fortsatt rörelseglädje
- Ett efterlängtat telefonsamtal med min kära vän Sandra
- En promenad ute i solskenet med stavar
- Ett pass vattengymnastik med intervall

Nu ska jag strax gå och ha lite avslappning.
Blev rätt hungrig nu också efter vattengymnastiken, tur det bara är 45 minuter kvar tills dess att det är middag. Klockan 18.30 ikväll är det sång och lyrikafton. Blir spännande att se vad det är för någonting.

Har lite svårt att vara i nuet stundtals. Jag går då och då och strävar framåt istället, känns rätt onödigt. Bättre att försöka fånga ögonblicket och njuta av stunden. Tiden går ju framåt ändå så varför inte göra det bästa av varje sekund istället för att sträva efter att komma till framtiden.

Jag längtar efter sommaren då jag kan gå i skogen och plocka bär. Det är livskvalitet det! Dessutom är ju bär så otroligt gott:)

Nej, nu ska jag gå så jag slipper stressa. Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det låter som du har det härligt! Fortsätt med det! Det är du definitivt värd! Häng kvar i nuet och lär dig så mycket du kan, uppskatta naturen och njut!

Ha det gött tills vi hörs...

2011-02-23 @ 17:40:28
URL: http://sp00ker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0