Härlig födelsedag & utgång

Jag har haft en jättehärlig helg på alla sätt och vis. Synd att den tog slut så rackarns fort bara. En annan nackdel var att jag inte kunde umgås supermkt med Stefan eftersom han var på en fotbollslagfest på lördag från kl 15. Sen på söndag var han tvungen att åka och jobba runt 3-tiden. Men jag tog och umgicks med Isadora på lördagen istället liksom min mor och far på söndag. Trevligt. Inget ont som inte för något gott med sig.

I fredags firade jag min födelsedag i Västanå med en ofantligt god marsipantårta och trevligt sällskap. Blev lite roligt pingisspelande lite senare också innan jag och Stefan begav oss in till stan. Fick riktigt bra presenter också. En pilatesboll, choklad, blommor, trisslott, presentkort på en täckjacka bland annat. Vilka snälla personer jag har i mitt liv:)

I lördags blev det utgång på O'learys med Isadora. Väl ute på krogen träffade jag också Stefan och några av hans bekanta. Jag hade en rätt rolig kväll men nu känner jag ändå att jag inte ska festa och dricka på ett tag framöver. Det tar en del på kroppen och det känns inte värt det. Dessutom vill jag spara pengar också, krogen och dricka är inte speciellt billigt direkt - tvärt om! Så nej, de kommande helgerna blir det förmodligen bland annat skidåkning istället. Feels good.

Nu är jag tillbaka här på Österåsens hälsohem för en ny spännande vecka.
Den här veckan och två veckor till framöver ska jag bland annat få vara med i en stresshanteringsgrupp och det tror jag kommer att bli sjukt spännande. Känns som att jag säkerligen kommer att ha stor nytta av det själv också då jag har lite för lätt för att stressa upp mig ibland. Känns också rätt kul då det är två andra praktikant-tjejer här som båda de också är från Övik. En känner jag till och med lite sen tidigare (jovisst är väl världen bra liten ibland). Jag har sån tur att jag därför kan samåka med de under två veckor. Smidigare och billigare än bussen, kanon!

Nu blir det snart sängen faktiskt.
Har känt mig trött nästan hela dagen. Tror jag har lite sömn att ta igen från helgen och festandet som blev i lördagsnatt. Känns iaf bra att vara här trots att jag saknar min Sötnos. Sjukt hur mycket man kan känna att man saknar någon trots att man bara sågs för några ynka timmar sedan. Kände det i söndags och jag saknar honom inte mindre nu direkt. Men tur det finns telefon iaf:)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0