Toppenhelg

Måste skriva att jag har haft en toppenhelg på alla sätt och vis! :) Var längesen jag hade en sån skön och energigivande helg. Jag har verkligen bara kunnat vara och släppa allt vad pass, skola och ångest innebär. Fruktansvärt välbehövligt. Jag har mått himla bra helt enkelt, tack vare att jag umgåts med ett par härliga människor på denna planet. Tack! (ni vet vilka ni är).

Jag vill att helgen ska komma tillbaka. Blir nog en sväng till Liseberg och Gbg nästa sommar också. Jag blir verkligen som ett litet barn när jag är på det där nöjesfältet alltså, haha. Snacka om att vara barnsligt förtjust i karuseller:D
Nu är jag återigen här i Sunne. Känns lite ensamt. Tur man har söta klasskompisar iallafall. Men ååh, ensamt var ordet.

Bara en och en halv vecka kvar iaf sen sticker jag till Norrland igen för att vara där i drygt tre dagar innan jag drar till Norge på praktik. De tre dagarna kommer jag utnyttja maximalt kan jag säga.

- Saknar dig redan!

Dags att sova och ladda batterierna inför morgondagens alla träningspass. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0