Spontanitet

Idag är jag trött. Somnade inte förrän 1 natten som var vilket var väldigt onödigt. Behöver jag säga att jag var som en total zombie när jag vaknade? Hade tänkt träna idag men det har inte blivit av än eftersom jag lyckades somna på soffan. Somnade till och från när jag läste boken "När Lucy Sullivan skulle gifta sig", vilket för övrigt är en jättebra bok! Så det var såklart inte på grund av den som jag somnade. Jag beslöt mig tillslut för att ta mig en så kallad "powernap" i nån halvtimme men självklart blev det längre än så. Skönt var det iaf men nu är man sådär lagomt "nyvaken-groggy".

Jaja, det var nog vad min kropp behövde trots allt. Jag ska definitivt lägga mig tidigare ikväll. Snart börjar Idol också så det blir nog ingen hårdträning ikväll för min del. Jag ska nog bara gå ut en sväng och öva på mitt kära pass. Det blir bra.

Var nog inte så jättesmart av mig att få två ansiktsbehandlingar på 3 dagar. Min hud har inte reagerat sådär superbra direkt. Aja, skitsamma. Det går väl till sig om jag är lite snäll mot den ett tag. Är väl bara nån form av utrensning I guess.

En klasskompis sa något vettigt idag som jag har tänkt en del på. Det här med att man mår bra av att göra spontana grejer och att inte ha allt planerat in i minsta detalj jämt. Jag behöver nog mer spontanitet i mitt liv på sätt och vis. När jag varit ute och tränat den sista tiden exempelvis så har jag verkligen bara tränat spontant genom att jogga efter nya vägar och så vidare. Det har varit en skön känsla att bara träna det man känner för just då. Har dessutom också bytt cykelväg till skolan. En liten men ändå rätt stor grej med tanke på att jag cyklade en och samma väg hela förra året.

Ska ta och boka resa hem från Norge då min LIA är slut och boka resa hit ner till Sunne för tiden innan jul som är cirka två veckor om jag inte missminner. Lika bra att boka biljetter nu innan priserna stiger alltför mkt. Jag har blivit rätt van vid att boka resor och sånt under min tid här i Sunne och det är bra:) Alltid något man kan ha nytta av.

Ska försöka få nåt vettigt gjort nu innan natten tränger sig på. Ta hand om er själva och varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0