Kylig stuga

Jag lever och mår bara fint. Idag har jag lite utav en slappdag mixat med kreativitet. Jaa, jag är lite kluven för tillfället. Har bytt massage med Hanna på skolan och sen har jag handlat och fixat lite food. Det är jäkligt kallt i min stuga för tillfället. Det är bara 17 grader härinne. Detta beror på att elemten inte fungerar som de ska. Vet inte om det finns nån huvudströmbrytare nånstans som går till alla element och som inte är påslagen lr vad det är. Måste kolla med mina hyresvärdar för det är inte bra att ha det såhär kallt. Fast just nu verkar de inte vara hemma så jag får avvakta tills ikväll. Hoppas jag inte blir sjuk bara. Det vill jag verkligen inte.

Mina fortsatta planer för denna lördag är följande:
- Diska och lyssna på "Bränn inte ut dig"
- Hänga upp tvätt och tvätta mer
- Gå ut i solen och pluggträna på mitt kommande steppass
- baka nånting spännande
- Göra tacos
- Se på Skilda världar
- Slappa och bara vara

Nu ska jag fortsätta med att försöka fånga den här dagen och må bra. Det är ju trots allt helg:) Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0