Händelserik tid

Det är mycket som händer i mitt liv för tillfället.

- Jag har köpt fyra singstar-spel med mickar (PS2) på Blocket:)
- Har kollat upp och bokat vandrarhem med Sofia.
- Har sålt två st kursböcker för 300 kr.
- Jag övar för fullt på mitt kommande stepmix-pass som jag ska redovisa nästa vecka.
- Jag hade en värdefull Ledaskapsdag idag på skolan där jag lärde mig väldigt mycket. Samtalsterapi är mycket intressant!
- Jag åker till Göteborg om ca 34 timmar och det kommer bli toppen:D
- Jag ska säga upp min stuga eftersom jag inte kommer bo här efter jul.

Förutom detta kommer jag att befinna mig helt själv i Norge om mindre än en månad. Där kommer jag vara i 8 veckor eftersom jag ska ha LIA där på ett spa. Spännande!

...Så jojomensan, nog har man ett händelserikt liv alltid:) Ja, åtminstone just nu:P

PS! Min mobil har föresten funkat bra hela dagen så jag hoppas verkligen att det håller i sig. DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0