Göteborgshälsningar

Tänkte bara kika in här en sväng och avslöja att jag just nu befinner mig i Göteborg med riktigt härligt sällskap:) Riktigt härligt. Igårkväll såg jag premiärmatchen mellan Modo och Brynäs och sen blev det biljardspelande för hela slanten. Biljard är kul men svårt. Ska definitivt spela det fler gånger iaf.

Nu har jag nyss ätit sushi från en riktig sushirestaurang för första gången i mitt liv och det var gott:) Ikväll blir det lite fest med random-folk och imorrn vankas Liseberg! Det kommer bli så förbaskat roligt. Hoppas det inte blir regn bara. Fast skulle det regna kommer jag åka och vara där ändå. Jag älskar verkligen karusellerna där.

Jag längtar dock inte till måndag av flera olika anledningar.

Nej, nu blir de strax dusch inför den kommande festkvällen. Ha en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0