En eloge till mig!

Igår hade jag en sisådär dag men kvällen blev desto bättre. Idag har jag haft en jättebra dag. Har hunnit uträtta en massa saker. Har bland annat gjort klart två skolsaker, en reflektion över mitt eget ledarskap och en "förväntningar-på-min-LIA-sak". Känns superbra! Har dessutom börjat skriva min packningslista till onsdag när jag ska hem till Övik:) Har även diskat undan, vikt massa tvätt och dammsugit. Great!

Utöver detta fick jag ett oväntat men välkommet besök av min klasskompis Sandra O på eftermiddagen. Vi drack te och pratade om allt möjligt. Mycket trevligt måste jag säga.

Vädret idag har inte varit nå vidare. Har regnat, blåst och varit småkallt hela dagen. Så jag har ägnat hela denna dag inomhus men det har inte alls kännts så jobbigt. Jag hoppas dock att vädret blir lite bättre imorrn så jag får ett större sug efter att jogga lite utomhus.

Känner mig på bra humör överhuvudtaget just nu. Känns som att jag inte har mycket skolarbeten längre som tynger och dessutom verkar allt så gott som klart inför min LIA i Norge så det känns jätteskönt! Jag håller dessutom tummarna för att jag äntligen ska få vara på ett hälsohem några veckor på min LIA efter jul. Har ringt och nu också mejlat ett ställe så nu är det bara att vänta och hoppas. 

Att få komma hem och träffa familj och vissa andra speciella personer på onsdag känns ju mer än bra om jag säger så:) Längtar verkligen tills dess!

Nu blir det popcorn och Skildis. Det har jag förtjänat:) Senare inatt ser jag fram emot ett underhållande fyllesamtal, haha:D Imorrn ska jag massera kl 10.30 på skolan, det blir bra för då måste jag kliva upp i en vettig tid. Har sovit ut lite väl mycket de två senaste dagarna. 

Ha en fortsatt mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0