Block & stora ettor hit & dit

Har precis gjort färdigt den första hela skoldagen med fysiska träningsmetoder för denna höst. Känns skönt måste jag säga. Man är sådär lagomt trött i kroppen för tillfället. Nu är det bara i morgon kvar och sen har jag långhelg:) Börjar inte förän tisdag nämligen, härligt! Nu ska jag käka lite och sen ta mig ut i solen. Tror jag ska gå ner till Kolsnäsbryggorna och filosofera lite.

Om tre veckor ska jag stå inför min klass och hålla i ett step-pass. Det känns ganska nervigt. Men jag ska öva så mycket jag kan innan och sen bara hålla tummarna för att det kommer att gå någorlunda iaf. Kommer behöva hålla i två block med step och sen två styrkeövningar varav en av dessa ska vara med skivstång. Gillar verkligen inte att stå framför en massa folk, jag är verkligen inte någon ledare på så sätt men jag får göra mitt bästa. Ska bli riktigt skönt när det är över!

Bara två helger kvar och sen drar jag till Göteborg och Liseberg. Det kommer att bli grymt roligt:) Det är verkligen en sak jag ser fram emot. Känns bra att ha små delmål att se fram emot nu mitt i allt pluggande.
Nej, mat nu och sen soooolen. Gud, så härligt! Ikväll blir det såklart finalen av "Fångarna på fortet". Handbollslaget mot Fortets mästare. Heja handbollslaget! Älskar verkligen det programmet alltså. Roligt att tv4 har börjat köra en sådan klassiker igen, mer sånt:).

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0