Fina Norgedagar

Längesen jag skrev här så det är på tiden. Jag vistas fortfarande i Norge. Har vart ledig en hel del denna vecka så det har varit jätteskönt efter förra veckans hårda spajobb. Jag har dessutom haft besök av en viss person så jag mår väldigt bra för tillfället. Man behöver verkligen få leka av sig ibland och bara få vara, göra saker man mår bra av. Ja, vara i nuet helt enkelt och samla energi. Det är viktigt som tusan.

Vad har jag då gjort sen jag sist skrev här?
- Sett film (Sex and the City, The road, En och en halv Beck-film plus två avsnitt av NileCity)
- Masserat
- Ätit godis och glass
- Badat här i Savalens stora bassäng och bubbelpooler
- Åtgärdat lite av mitt dåliga samvete
- Varit på Tynset och köpt lite saker
- Pluggat på anatomin lite (mer ska det dock bli imorgon).

Nu ska jag surra med lite folk på nätet och sen blire middag kl 20.00 as usual. Det ska bli gott. Hungern börjar bli rätt påträngande nu. Vill kolla lite repriser på nätet också, "Robinson" och "Bonde söker fru".

Imorrn är jag ledig från både praktik och spa-jobb
. Men jag ska ägna dagen åt att träna och plugga på anatomin, båda sakerna behövs. Kanske ska ta mig en simtur i bassängen också om jag känner för det.

Nej, nu ska jag göra lite annat här. Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0