Snart dags för morgongymnastik

Idag har jag försökt förbereda mig inför morgondagens pass med morgongymnastik som jag ska hålla i. Har valt ut låtar och försökt förbereda mig med lite rörelser och stretchövningar. Är dock lite svårt att veta var jag ska lägga ribban då jag aldrig hållit i något pass för pensionärer tidigare. Blir väldigt spännande. Kan nog komma att bli en hel del improvisation under tiden jag kör passet eftersom jag omöjligt nu innan vet hur mycket de kommer att orka och så vidare.

Jag hoppas pensionärerna som ska vara med i morgon är glada och trevliga. Kommer vara väldigt nervös innan men jag ska försöka gå in med en positiv inställning och ett glatt humör. Jag får hoppas att det räcker en bra bit på vägen. Jag ska fixa passet!

Nu sitter jag och väntar på att en viss person ska komma ut på Internet så att jag kan prata med denne. Hoppas det inte dröjer alltför länge till för snart måste jag gå hem till min lägenhet och sova eftersom jag måste upp senast 8 i morgonbitti.

Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0