Gnagande saknad

Har haft en lugn kväll. Åt en massa fisk till middag och blåbärspaj med vaniljsås till efterrätt. Känner mig ändå lite ledsen ikväll. Tror det mycket väl kan bero på att jag behöver sova. Har känt mig trött hela dagen mer eller mindre och det blir inte bättre av att jag suttit vid datorn ca sex timmar idag heller. Av erfarenhet vet jag att jag brukar kunna få lite såna här ledsamma känslor när jag behöver sova.

Saknar närhet. Skulle ge vad som helst för att få en kram från en viss person. Stunder som dessa känns det tufft att vara i Norge, så långt bort. Tur det snart är jul iaf. Och efter nyår kommer förutsättningarna vara helt annorlunda, det kommer kännas otroligt bra.

Jag ska gå hem i mörkret till mitt lilla rum och lägga mig nu. Kommer säkert kännas bättre imorrn. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Kul att läsa om ditt liv i Norge :) Vi får ta och skypa någon dag när vi båda har god tid över. KRAM!

2010-10-13 @ 17:39:21
URL: http://ypple.blogg.se/
Postat av: Din bus vän Sandraoo

Hey min fina vän!

Märkte igår att det var nåt, märker till och med på msn över bara text om du är ledsen, och det är ju tur jag märker för jag är ju din vän! :)

Jag vet att det kan kännas tomt och ensamt då man inte har den där specilla personen i sitt liv som gör ens liv så mycket mer ljus och klar. Men du ska veta att det här gör du för dig själv och du kommer bli så mycket starkare efter den här upplevelsen i norge, du hör rätt i NORGE :) du måste nog bara tänka dig själv på att du gör det här utomlands och att det är stort att åka dit ensam! Det är inte alla som gör det.. :) så var stolt över dig själv och om två veckor så kommer dit liv vara toppen, men kom ihåg du gör vad det blir till.. man kan påverka sitt tankesätt så mycket själv och jag hoppas jag kan med mitt medddelande nu påverka att du får lite positiv energi här ifrån Umeå! :D Jag tycker verkligen om dig! du är sååå go! Jag har just varit och ätit paj med Sandra W och Filip.. det blev en mums paj. så goo, jag rullade hem efter den pajen, tänk dig sen en choklad glass med cacao bönor och bananer! Super! Sehr gut! ;) många pussar..

2010-10-13 @ 19:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0