Sömnbrist men vad gör det?

Jag är rätt trött idag efter att bara ha sovit ca 4 timmar natten som var men vad gör det egentligen när man är glad och lycklig? Jag har så mycket att vara tacksam över! Livet är fantastiskt oförutsägbart, spännande och lockande. Jag har haft tur med en hel del men framför allt har jag fått kämpa hårt för att nå dit jag är idag. Jag är glad och stolt över att vara jag:)

Anatomipluggandet blir dock lidande pga av min sömnbrist
då min frestelse just nu för att se Robinson-reprisen på nätet är betydligt större jämfört med att ta fram och läsa i anatomipärmarna. Känner mer och mer att oddsen för mig att lyckas klara certifieringen blir allt högre. Kan bara inte hjälpa att jag känner för att prioritera andra saker för tillfället. Så mycket annat som händer i mitt liv just nu att certifieringen inte alls känns så spec viktig. Kommer kanske ångra det sen att jag inte prioriterade det högre men det är smällar jag får ta isf.

Har haft en intressant morgon hittils då jag fått se och uppleva saker som inte många andra människor fått uppleva. Haha, riktigt underhållande faktiskt stundtals. Läskigt, underhållande och intressant - ja, så kan man nog sammanfatta det. Djur är verkligen fascinerande.

Nu ska jag se Robinson, käka och sen förhoppningsvis hinna läsa på anatomin åtminstone lite innan jag ska fika med Helena på stan:)
Det kommer bli skoj. Har nämligen inte träffat min storasyster än sen jag kom hit till Övik eftersom hon jobbat en massa men idag ska det alltså bli ändring på det.

Ikväll vankas det förhoppningsvis trevligt umgänge, prat, Singstar, ev film och mys:) Det kommer bli en toppendag. Hoppas ni andra också får en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0