En natt i dansens tecken bl a

Natten till idag blev impulsiv, galen, rolig, "hejjig" och väldigt underhållande! Blev bara 4 timmars sömn inatt och det har jag känt av idag. Dock skrattar jag mest åt alltihop för en sån konstig och rolig natt som jag hade igår var det längesen jag upplevde. Att jag dessutom varit på spa i 11 timmar idag gör att jag känner mig rätt så mör och sliten för tillfället. Men jag är glad ändå och det är det viktigaste:) - Tack alla inblandade för gårdagens natt (ni vet vilka ni är!)

Bara fem dagar kvar nu innan jag är i Sverige igen på norrländska marker.
Det känns toppen även fast jag kommer att sakna vissa saker här i Savalen. Innan det blir Sverige igen ska jag dock hinna med att jobba lite till på spa, plugga anatomi, träna, se "Sex and the city" och umgås med Rebecka:) Planen är att kunna plugga så mycket anatomi mån-tor att jag ska kunna ta helt ledigt från pluggandet nästa helg (och detta utan att behöva ha dåligt samvete).

Le mot livet och livet kommer att le tillbaka (i promess)! Fruktansvärt mycket handlar bara om att ha rätt inställning till saker och ting. Det är oerhört viktigt att inte ta allt så allvarligt. Viktigare än många tror inklusive mig själv stundtals.

Ska gå till lghn nu och duscha sen sova. Ska ladda för morgondagens spa-jobb. Inatt behöver jag sova mer än 4 timmar nämligen;) Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0