2 timmar bort från Övik

Jag är nu på väg hem till Foppaland! Har varit en del problematik med denna resa men det har löst sig tillslut och just nu sitter jag på en buss i Härnösand. Kommer vara i Övik om ca två timmar. Great! Fick dessutom reda på en glad överaskning för två timmar sen vilket kommer göra den här kvällen riktigt bra. I can't wait!:)

Nu ska jag nog stänga ner den här laptopen för batteriet är slut när som helst
. Finns inga ellutag på denna buss nämligen, lite synd men. Får sysselsätta mig med att sova och lyssna på min mp3 ist. Sova kan behövas för jag har inte just sovit nånting bara nån halvtimme här och var längs resans gång. Icke bra.

Nu ska jag bara njuta av min hemkost.
Får se när jag har tid att blogga här nästa gång. Just nu känns det som att jag kommer att ha en hel del annat att göra nu när jag väl är hemma ett par dagar. Men, men det kan ju komma nåt inlägg också så höll ögonen öppna. U never know;)

Har föresten lyckats tappa den här datorn i golvet två gånger efter den här resans gång så det var nog en jäkla tur att jag köpte till en så kallad drulleförsäkring. Haha, vilken pajas jag är!xP Tur datorn fortfarande funkar som den ska iaf.

Sköt om er och ta vara på var dag! Glöm inte att livet är här och nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0