Värt att fara till Hultsfred?

Har pluggat anatomi i 40 min idag iaf, alltid nåt. Hade tänkt att plugga mer men matlagning och städning plus mobilprat förhindrade det för den här gången. Imorrn blire nya tag me pluggandet för då slutar jag ju redan 11, tjoho:) Hoppas det blir riktigt bra väder då så man kan sitta utomhus och plugga.

Satt ute på mitt ganska nyhittade favoritställe och pluggade anatomin nyss och det var riktigt härligt vill jag lova.
Jag satt ute på en brygga i solnedgången, tala om livskvalitet - amazing! Blev lite kallt bara när solen gick ner helt så då gav jag upp men då hade jag ändå suttit den tid jag tänkt så det gjorde inget. Kommer definitivt plugga utomhus fler ggr:) Det är så härligt.

Nu ska jag ta mig en varm och härlig dusch. Ska även skruva upp volymen lite till och njuta av riktig sommarmusik, nämligen Gyllene Tider. Det känns verkligen som sommar när man lyssnar på dem:) Det gillar jag.

Sandra, min kära vän:), tjatar om att vi borde åka till Hultsfredsfestivalen. Det skulle säkert bli jättekul det är jag övertygad om, är bara det att det ju kostar en del pengar att fara dit. Jag måste överväga saken noga innan jag bestämmer mig. Men när jag pratar med henne är jag ganska lättpåverkad och då får jag för mig att jag borde passa på att fara. Sen efter ett tag springer verkligheten ikapp en och man börjar tänka på att det kostar pengar osv. Vet ju inte ens hur mkt jag får jobba i sommar (om det ens blir något) så det känns lite svårt att veta. Har redan bokat biljett till Yran så dit ska jag ju iaf. Sen om det blir Hultsfred också lr inte, det får vi allt se.

Nu väntar duschen på mig och sen lite käk. Sov så gott när ni väl ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0