Jag är en jäkla pedant

Idag har jag haft en mkt produktiv dag, det känns väldigt bra. Idag har jag:

- pluggat anatomi.

-  fixat med mitt sömnarbete (Skrev ut en klar version men sen så har jag upptäckt vissa små slarvfel och pedant som man är vad gäller såna saker MÅSTE jag bara ändra och skriva ut en bättre version...ibland blir jag trött på mig sj att jag ska vara så jäkla noggrann men å andra sidan är det väl nåt positivt också?)

Dessutom har jag bollat idéer/pluggat tillsammans med Sandra K i min klass. Det var riktigt trevligt måste jag säga. Hon är en go tjej:)

- inte ätit på 7 timmar, förutom ett äpple och en morot (verkligen inte bra)

- gått lite på den årliga vårmarknaden här i Sunne och köpte skräppåsar och plastfolie ( jag gick på "marten" som marknad så vacker heter här i Sunne;P)

- köpt en jäkla massa lösgodis! (Det är farligt att gå in i en affär som har 250 olika sorter, don't do it!)

joggat nästan 6 km på 32 min, en bra tid:)



Imorrn ska jag:

- Massera kl 10 med Sandra O. i min klass. Det blir bra för jag behöver öva.

- Köpa nytt skrivarbläck till min skrivare.

- Diska undan all disk och städa lite allmänt i min stuga.

- Försöka göra klart sömnarbetet.

- Vara ute och fota bl a om det är bra väder, hoppas!



Nu blir det: Godis, mjölk, Skilda världar, positiva tankar och till att ta hand om mig själv. Jag är värdefull och bra:)



Gonatt med er sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0