Brandvarnaren funkar iaf

Skrev prov på sinnena i morse och det gick rätt bra. Det var inte alls så svårt så det var skönt. Det var väl 3 frågor som jag hade lite småproblem med men jag hoppas jag fick till hyffsat vettiga svar iaf. Resten kände jag mig rätt säker på så de var jäkligt skönt. Det lönar sig att plugga innan prov, tur det.

Resten av skoldagen var väldigt slapp måste jag säga, passar mig bra.
Vi fick t o m sluta redan vid 1, härligt. Jag tog då en lång promenad ute i det härliga solskenet tillsammans med Mia i klassen. Vi tog och snackade lite om allt möjligt. Fick låna ett par jäkligt sköna byxor av henne att gå i också så det var jättebra. Inte det mest ultimata att gå och strosa runt i jeans.

Har pratat i telefon med Helena och sen Sandra nu medans jag lagat en massa kyckling med wook-grönsaker.
Det gick finfint, lite halvjobbigt att min brandvarnare skulle köra igång och leva om lite nu och då bara, MEN jag vet iaf att den funkar - Det är positivt. Har som ingen fläkt ovanför min spis och därför blir det väldigt osigt här inne men, men. Maten blev bra iaf och nu har jag använt upp alla mina matlådor så nu har jag mat för ett par dagar framöver, gött. Då kan man lägga fokus på annat ist:)

Nu ska jag försöka ta tag i att plugga en liten stund iaf. Imorrn går jag bara i skolan fram till kl 11 så de känns skönt. Vi ska dessutom bara göra roliga/intressanta saker imorrn så som att mäta blodtryck, puls etc. Det blir bra det, så har man mkt av dagen kvar sen till annat. Välbehövligt.

Ha de finemang!

Kommentarer
Postat av: Sandra.E

Så roligt att prata med dig vännen. Vi måste hitta på nåt mysigt i sommar :) puss

2010-05-06 @ 15:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0