Splittrad

Mulet och regnigt ute idag. Det innebär att jag nog kommer tillbringa största delen av denna dag inomhus. Ska göra ett sista ryck idag och plugga inför provet imorrn. Tänkte försöka börja med att läsa på anatomin igen också, det är inte fel. Ska sammanfatta mina senaste massagedokumentationer innan bara. Lite struktur är alltid bra.

Får se om jag kanske hittar på att baka nåt sen. Beror på om jag känner för det. Jag kände för det tidigare idag men nu är jag inte så sugen längre av nån anledning. Vet inte vad jag känner för att göra idag egentligen. Jag som är lite splittrad för tillfället.

Funderar på att köra skiten ur mig på "pumpen" ikväll iaf. Stilla mina nerver lite och verkligen få vara i nuet. Borde verkligen försöka gå på nåt "body balance"-pass senare denna vecka.

Vet verkligen inte vad jag ska skriva mer. Jag är som tom men ändå inte på nåt konstigt sätt. Får inte ur mig några vettiga tankar här iaf. Därför lägger jag ner det här nu.

Föresten fan vad jag älskar norska alltså, ett härligare språk får man leta efter:)

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0