Tröttheten kom smygande

Tror att jag sovit lite ikväll, kan vara därför jag kände mig så splittrad förut. Jag har iaf sorterat upp och sammanställt de massagedokumentationer jag gjort hittils så det känns bra. Sedan läste jag igenom våra sinnen en gång och det känns faktiskt som att jag kan det mesta nu, är ju trots allt bara 7 sidor så vad tusan det där fixar jag imorrn - lätt! Kanske inte kan alla detaljer men det mesta. Halvsomnade till på soffan flera ggr så när jag äntligen tagit mig igenom alla sidor unnade ja mig faktiskt en powernap på 40 min. Det var jätteskönt. Men när jag väcktes av mitt mobilalarm ville jag bara sova mer. Men det får vackert vänta tills ikväll.

Jag pallrade mig dock upp och fixade fiskpinnar med mos.
Ska strax bege mig iväg ut i regnet för att gå på Selmas "Body pump". Hoppas jag vaknar till riktigt ordentligt innan dess. Hehe, om inte annat lär man vakna till rätt bra under passet.

Bäst jag gör i ordning mina träningskläder nu. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0