Trodde jag hade sovmorgon

Har gjort och fått en choklad-peeling idag. Härligt! Faktiskt bra att få repetera peelingen eftersom det var ett tag sen sist. På em fick vi välja lite vad vi ville träna på så jag och Josefine gav varandra varsin aromamassage (rygg och nacke) och sen en ansiktsmassage+rengöring. Det gick rätt bra förutom att jag lyckades strula till det lite i ansiktet men, men sånt som händer. Ingen större skada skedd iaf som tur är:) Måste säga att det är grymt skönt att få rygg och nack-massage. Helt fantastiskt. Blev rätt borta idag när Josefine masserade mig. Jag har (som så många andra) en hel del spänningar i ryggen så då är det extra skönt.

Nu ska jag ta och äta potatisbullar och plugga anatomi innan träningen (body pump-en) som börjar halv 6. Efter träningen blire dusch, mat och slappa. Får trevligt sällskap då också så det blir toppen. Ska lägga mig jäkligt tidigt ikväll eftersom vi ska åka ner till Strömstad Spa imorrn och då går bussen från skolan redan kl 7. Sjukt tidigt! Men det ska bli spännande att få komma iväg och se det spaet iaf:)

Tidigt i morse drömde jag föresten om att jag hade sovmorgon (helg) så jag var jätteinställd på att jag kunde sova vidare trots att kl var 7. Vaknade dock till lite senare och insåg att jag ju var tvungen att cykla iväg till skolan. Det kändes förvirrande och tungt men jag hann till skolan i tid iaf. Jobbigt när man drömmer såna verkliga drömmar också. Tur att den värsta morgontröttheten försvinner inom två timmar iaf. Tror man blir extra trött av allt pluggande också. Anatomin gör en verkligen trött. Men jag känner att jag är på framfart vad gäller den iaf, så det känns bra:)

Ska kila härifrån nu så jag får nåt gjort. Borde diska också men det tar jag nog imorrn ist. Nu: Mat och plugg. Ha en skön em och kväll!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Choklad-peeling?! Hur gött låter inte det då?! I'm on my way to Sunne!!

2010-05-25 @ 17:39:33
URL: http://ypple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0