Sollycka

Har suttit ute och läst anatomi ute i solen. Riktigt härligt! Det gjorde verkligen susen kände jag. Kunde sitta i bara linne och shorts faktiskt, så himla varmt och skönt:). Så himla härligt att kunna sitta ute och plugga när det är fint väder. Imorrn har jag hört rykten om att det ska bli regn här i Värmland så därför passade jag på att njuta av solen så mkt jag kunde nu på em.

Har inte tränat nåt idag. Blir träning imorrn istället. Men då ska jag massera Sofia efter skolan och sen är det ju Tre Kronor mot Danmark också kl 16 vilket jag ogärna vill missa alltför mkt av. Kanske joggar en sväng på kvällen efter matchen. Får se lite hur jag känner. Lr också sticker jag kanske och tränar under matchens gång om det visar sig att Tre Kronor skulle leda med många mål.

Funderar på att sätta på nån riktigt go musik och röja upp lite smått här i min stuga.
Sen blire slappa framför tvn. Är småsugen på att läsa igenom det jag pluggat tidigare en gång till innan jag ska sova men jag tror nog inte jag ska göra det. Är nog bättre att göra det imorrn. Känns som att jag pluggat tillräckligt för idag faktiskt.

Att ha SPA-behandlingar hela nästa vecka är jag verkligen inte sådär übersugen på men, men är det schemalagt så är det.
Fast det känns kanske bättre efter helgen, just nu känns min kropp "mätt" för ett tag efter alla triggerpunkter. Ska iaf bli kul att fara på studiebesök till Strömstad SPA:) Dit ska vi fara med buss på onsdag, det gillas.

Nu blire finito med detta inlägg. Take care och passa på att njuta av sommarvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0