Sol & plugg idag

Dagen har börjat med ett tufft Stepmix-pass. Känns verkligen att det har börjat gå mot sommar med tanke på hur varmt det är inne i gruppträningsrummet nu. Men det kändes skönt att komma igång och verkligen vakna till liv iaf även om det var rätt jobbigt. Nu ska jag ta och duscha och sen ge mig iväg ut och sitta och plugga i solen. Det är verkligen härligt att kunna sitta ute och plugga. Inte behöver man nån dator heller, helt perfekt.

Ska föresten ta och smsa Helena också eftersom hon fyller år idag. - Grattis Syrran! Borde ringa egentligen men med tanke på att hon jobbar är det nog smartare att jag skickar ett sms.

Ska ta och slå en pling till mor senare eftersom det ju är morsdag idag. - Grattis till dig också mamma!

Nej, nu ska jag lägga på ett kol här så jag hinner ut medan det är soligt och skönt ute. Ha en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack raring!

2010-06-07 @ 15:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0