Skönonda armbågar

Idag har vi fortsatt med triggerpunkter. Vi använde bland annat armbågar på varandras ryggar och det kändes minst sagt. Men jag blev ändå positivt överraskad för jag trodde det skulle göra betydligt mer ont bara men istället blev det en "skön-ont" känsla. Gjorde ont men samtidigt var det jävligt skönt på nåt vis. Jag ville bara känna den känslan allt  mer så därför fick Stina trycka rätt hårt på mig. Fast efteråt kände man sig ganska mörbultad kan jag erkänna. Men jag gillar armbågar faktiskt;P Blev faktiskt överraskad över mig själv när jag mest bara blev rädd/skrämd först när vår lärare visade det. Men sen när Stina gjorde på mig märkte jag att det faktiskt var skönt mitt i all smärta. Hehe, vad konstigt att känslor kan blandas så.

Imorrn är sista triggerpunktsdagen och det känns faktiskt riktigt skönt. Känns som att kroppen inte kan ta hur mkt som helst. På torsdag är det mentala träningsmetoder och det kommer säkert bli en avkopplande dag. Känns som en väldigt passande avslutning på denna skolvecka.

Har vart och kört pump precis och det kändes lika mkt som vanligt. Hade lite tyngre på rygg och axlar och det kändes verkligen. Jag har vart riktigt duktig. Gillar dock inte magövningarna i slutet då jag har svårt med tekniken i vissa moment:S

Ska käka, duscha och plugga lite innan hockeyn börjar. Tre Kronor - Schweiz är det ju som spelar ikväll. Funderar på att köpa en galia-melon också. De kostar tydligen bara 10 kr/styck vilket är riktigt billigt. Dessutom är de goda. Ja, så får det nog bli:)

Sov 8 timmar inatt men ändå är jag trött. Inte just nu men innan jag for och körde pump så höll jag på att somna på sängen. Jag behöver sova 9 timmar på en natt för att helt utvilad verkar det som. Iofs sov jag bara 6 timmar på måndagnatt så jag kanske låg lite efter i sömn men ändå.

Nej, nu måste jag lägga på ett kol så jag hinner med allt jag ska ikväll. Underbart väder ute föresten, suveränt! Hoppas det håller i sig till helgen också, det vore verkligen härligt. Ha de finemang nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0