Skillnad på pass & pass

Var ett riktigt roligt stepmix-pass jag körde nyss. Den tjej som höll i det brukar inte hålla i så många pass. Tror hon vanligtvis mest brukar köra aerobics annars men nu körde hon alltså stepmix. Men det var inte speciellt krångligt för det. Annars är det lätt hänt att instruktörer som brukar hålla i aerobics i vanliga fall lägger in en massa krångliga snurrar i stepen och så vidare har jag märkt, men inte denna gång. Det var ett ganska enkelt men jobbigt pass, helt i min smak. Lite tempo så det känns att man tränar men samtidigt roligt att snurra runt på brädan lite, hehe. Sen gillar jag när det är full fart och inte en massa pausar och grejer. Vila kan man ju göra sedan, efter passet. Nej, det ska kännas att man tränar:)

Känner verkligen att det kan vara skillnad på passen beroende på vilken instruktör som håller i det.
Känns som att vissa instruktörer inte brinner för det de gör och då smittar det också av sig på en själv. Passet blir helt enkelt inte lika roligt då. Andra instruktörer verkligen utstrålar positiva känslor och glädje över det de gör och då känns det mkt bättre för en själv också.

Solen har iaf kommit fram igen nu och har också varit framme ett tag så jag funderar starkt på att ta en promenad uppe i skogen. Vill njuta av den härliga kvällssolen. Ska ringa lite samtal också medans. Har jag sagt att jag älskar mitt blåtands-headset till mobilen? Om inte, så vet ni iaf det nu. Det är hur smidigt som helst. Hoppas bara jag har batteri kvar på det annars blir det tufft.

Ska käka lite müsli nu och sen blire ut i naturen med alla djuren:) Hoppas ni får en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0