Sista april

Hade det riktigt trevligt på sista april i fredags:) Lr ja, valborg då - same, same. Jag var hemma hos Emelie i min klass och åt och drack gott med några av mina goa klasskompisar. Blev förstås en hel del prat också samt en kubbmatch men jag var lite tråkig och deltog inte. Nästa gång kanske. Jag och Hanna tog oss sedan iväg på en promenad ut i natten för att försöka hitta en riktig majbrasa. Vi hittade en till sist men tyvärr var den lite liten, tydligen så skulle vi ha vart där några timmar tidigare får då var det mer fart på den. Lite synd men, men vi fick iaf se en majbrasa.

Senare på kvällen slutade det med att jag gick ut själv på utestället "Play palace". Hade trott att några fler ville dra ut men det var ett enda stort velande så jag beslöt mig för att dra dit själv. Första gången jag är ute själv på krogen men det gick faktiskt ganska bra även om det var lite segt till en början. Träffade Josefine från klassen där iaf och hann byta några ord med henne. Det blev en låång men rolig kväll som slutade med att jag somnade som en klubbad katt i sängen:)

- Tack alla ni härliga som gjorde kvällen så bra som den blev! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0