Sallad är sommar

Har precis fixat en sallad av dessa saker:

- 2 tomater
- 1 liten gurka
- 1 litet salladshuvud
- 1 halv purjolök
- 1 morot
- 3 dl blandning av ärter/majs/paprika
- 2 dl broccoli
- 4 ägg
- 1 burk champinjoner
- 3 små burkar salladstonfisk
- 1 grön paprika
- 1 röd paprika
- 1 gul paprika

Det blev en massa sallad vill jag lova så nu har jag ännu mera mat för några dagar. Sitter och äter av salladen nu och den blev riktigt god. Jag kryddar med en grekisk salladskrydda som jag köpte för nån vecka sen också, mums! Det som är bra med sallader är att man verkligen kan slänga i precis vad man själv vill ha. Det mesta passar bara man själv tycker är gott.

Så sätt fart och gör lite sallad ni också, det är ju så passande när det är varmt och vår ute:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0