Pumpen avklarad, promenad hägrar

Jag säger bara jobbig, jobbigare, jobbigast ---> = Body pump. Tar som tusan alltså. Man vaknar till liv jäkligt fort vill jag lova. Axelpartiet var riktigt jobbigt, liksom biceps, ben och mage. Nej, det kommer ta ett tag innan man hittat tillbaka till pump-formen igen det är en sak som är säker.

Nu ska jag ta mig ut på en promenad tillsammans med min mp3 och lite frukt. Regnade tidigare idag men nu är det uppehåll och luften ute är helt underbar:) Känner mig lite mätt på pluggandet men ska nog ändå ta och läsa på lite till inför provet senare, det skadar ju inte. Anatomin skiter jag i idag, den tar jag tag i imorrn istället. Vill unna mig att slappa lite ikväll också innan provurladdningen som kommer imorrn. Det är jag faktiskt värd:)

Nu ska jag gå på toa och sen bege mig ut i naturen:) Hoppas ni får en bra kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0