Plugg i solnedgången

Har suttit ute i solnedgången och pluggat i två timmar vid vattnet. Men nu för en stund sen gick solen ner helt och det blev kallare och kallare, till slut så kallt att jag bestämde mig för att cykla hem. Klockan hade ju faktiskt redan hunnit blir efter nio också så det är ju snart läggdags. Fick iaf en hel del plugg gjort kändes det som. Åt nötter och clementine medans jag pluggade också, det var gott att ha.

Nu är jag lite frusen så nu ska jag unna mig macka och te. Tror jag ska köra på blåbärste, det var längesen. Ska slappa och varva ner lite nu innan läggdags. Har ju faktiskt varit rätt duktig idag. Många timmar har gått till skolarbete. Ingen träning, men förhoppningsvis har en hel del anatomikunskaper fastnat i stället. Sen gjorde vi ju klart L-A-B-C-uppgiften förut också som jag skrev om.

Nu blire Skildis och kvällsmat:) Sen sängen och en efterlängtad sömn. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0