Ösigt step-pass

Gick riktigt bra på step-en idag. Vi var bara 6 personer som var med på passet men det var väldigt kul ändå. Riktigt roliga block måste jag säga. Efter att vi kört igenom fyra block (hade kört de fyra förut som tur var) så la vi på två block till. Totalt i slutet körde vi alltså igenom hela 6 block vilket är jäkligt många olika steg. Otroligt att man kommer ihåg alla egentligen. Hade lite småsvårt med block 2 men annars flöt det på överaskande bra faktiskt. Kul, kul...extra kul när man får upp lite tempo och flyt. I slutet körde vi lite armar. Ett riktigt bra pass måste jag säga, välbehövligt.

Nu ska jag ta och duscha, äta och sen plugga lite till. Känner att jag vill hinna plugga lite till idag för att med gott samvete kunna slappa sen. Tror det kommer bli jättebra. Imorrn ska jag upp tidigt, har inga schemalagda lektioner men jag ska upp och plugga massa med Sofia. Ska köra "Spa core boll" vid 3-tiden. Var längesen jag körde det nu så det är på tiden. 

Har inte så mkt mer att skriva för tillfället så: bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0