Naturen är en gåva

Har vart ute i skogen och haft en naturdag med klassen idag. Det var riktigt skönt. Vi har gått en hel del men också suttit och bara varit samt gjort lite övningar med våra sinnen. Naturen är verkligen en gåva som man behöver utnyttja så mycket som möjligt för att må bra, så är det iaf för mig. Jag kan verkligen slappna av i naturen och bara vara. Naturen kräver inget av en utan man kan vara precis som man vill. Det är en otroligt härlig känsla. Att tillbringa massa timmar ute i naturen och skogen idag var precis vad jag behövde. Känner att jag kunde ladda mina batterier en hel del. Batterier som jag behöver för att kunna orka med allt pluggande just nu.

Pratade nyss med Helena och har ätit pytt-i-panna med rödbetor. Nu blire lite plugg på övre extremiteternas muskler innan jag ska iväg och köra ännu ett roligt step-pass på spa. Sen ikväll blir det förmodligen en rolig film med riktigt bra sällskap:) Det ser jag verkligen fram emot. Men nu är nu så nu ska jag vara närvarande.

Ha en superskön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0