Mobilproblem

NEGATIVT
- Saknar mitt blåtandsheadset
- Min mobilhögtalare har kraschat så nu måste jag använda min gamm-mobil ändå
- Jag har fortfarande jäkligt mkt jag behöver plugga inför provet i juni
- Mitt tit-band gjorde jäkligt ont för ett par timmar sen. Don't touch...! iaf inte så hårt
- Jag känner mig lite ledsen och nere (Triggerpunkterna kan säkert påverka)

POSITIVT
- Snart är det helg
- Det är varmt och fint väder ute
- Det finns en massa underbar musik
- Mitt Internet funkar som det ska nu
- Det går bra för Tre Kronor i hockey-VM

Nu blire mat och sen ut i solen medan den finns kvar. Jag ska göra ett verkligt försök med att sätta stopp för mina tankemönster också, såhär kan jag ju inte ha det heller. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0