Kom fram nu headset!

Har haft en bra helg på alla sätt och vis. Det dumma är bara att jag lyckats slarva bort mitt blåtands-headset. Det gillar jag verkligen inte! Jag hoppas verkligen att det kommer fram snart. Om inte annat får jag väl börja använda min gamla mobil bara för att ha tillgång till ett headset. Är så jobbigt att prata ett tag i mobilen och behöva stå och hålla i den hela jäkla tiden. Lr också får jag köpa ett nytt headset men det känns bra drygt måste jag säga.

Nu blire Tre Kronor som ju leder me 3-0 mot Kanada av alla lag(!), helt otroligt:D Ska ta en välbehövlig dusch också så man är fräsch inför triggerpunkter imorrn. Det kommer bli riktigt spännande och intressant. Jag hoppas på att få en hel del bra tips.

Fan, vad trött jag är. Blir nog en tidig kväll ikväll har jag en känsla av. Kommer vara som en zombie imorrn annars, haha:P Jaja, de löser sig. Ska sluta nörda här nu. Sov gott när ni väl ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0