Godis är en drog

Det är en jobbig känsla när man känner att man bara ger och ger till vissa personer utan att få direkt mkt tillbaka. Det känns bra onödigt faktiskt. Men jag vet vilka det gäller iaf, det är en positiv sak. Jag vet var jag har vissa, den saken är säker.

Sista gången jag köper såhär mkt lösgodis föresten, iaf på ett bra tag.
Går fan bara och småäter hela tiden ist för att bli hungrig och äta en vettig middag. Smart, lr hur.

Var och skulle köpa nya färgbläckpatroner till min skrivare förut men det gick åt fanders. Var ingen av de tre affärerna här i Sunne som hade färg till mitt skrivarmärke, typiskt. Jag fick bara åt mig en färgpatron men inget svart bläck. Dumt. Jaja, jag får väl skriva ut mitt arbete igen på måndag i skolan ist. Synd bara att färgskrivaren där ska vara så jäkla bökig:S

Har vart duktig och promenerat, diskat undan och tvättat plus hängt tvätt. Har andra maskinen inne nu, bra Rika! Ska nog ta tag i att damma lite nu lr plugga anatomi. Och äta nån vettig mat....(!) Tusan...och jag ska utbilda mig till hälsoterapeut:P

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0