Födelsedagsfirande

Blev ganska trött nu på eftermiddagen, det kostar att ligga på topp;P Men nu ska jag strax bege mig upp till Selmas för att köra ett tufft spinnmix-pass. Det lär man vakna av oavsett om man vill lr inte. Har inte blivit nåt plugg alls idag faktiskt. Lite illa MEN imorrn då jäklar blire plugg för hela slanten och med bra sällskap dessutom. Kommer blir bra:) Ska förhoppningsvis köra igång redan kl 10 med anatomin. Jag behöver verkligen nöta det där. Hur ska jag annars ha chans att få min efterlängtade certifiering? Visst jag tänker såklart inte lägga mig ner och dö om jag inte skulle klara av att få vg på teoriprovet i juni (man måste få vg för att ha en chans att få certifieringen) men jag vill iaf göra ett ärligt försök att klara det. På så sätt kan jag iaf känna mig nöjd med mig själv oavsett hur det går.

Nej, nu ska jag jag göra i ordning mina träningsgrejer och sen cykla iväg. Ska till min klasskompis Emelie sen och fira henne (hon fyller nämligen 20 idag) så det lär inte bli nå mer bloggande ikväll för min del. Men ni lär ju överleva, det har ni ju gjort förr så;) Haha, hörni ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0