fixat biljett till Storsjöyran:)

Idag har jag vart ledig och jag har fått en hel del vettigt gjort. Titta bara på min checklista här nedan

- Handlat
- lagat köttfärssås och fått en massa matlådor
- Pluggat till sinnes-provet vi har på onsdag
- Tränat Stepmix
- Snackat med Helena i telefon
- Äntligen bokat Yran-biljett:)
- Suttit ute och njutit av den härliga vårluften

Närmast blir det mat och sen ska jag ta mig en tripp till affären.
Ska ta en skön dusch sen också. Tror jag ska ta och promenera lite innan bara, fick verkligen mersmak när jag var ute förut. Älskar verkligen den friska vårluften. Ska ta och diska undan sen också efter min matlagning btw.

Föresten lyssnar jag jättemkt på Winnerbäck för tillfället, så jäkla bra. Gillar verkligen hans låtar:) Ska bli så kul att få se han live igen i sommar på yran, det längtar jag efter:)

Har haft en jäkla träningsvärk i framsida lår efter pumpen i torsdags, helt sanslöst alltså.
Det var i torsdags jag pumpade och jag känner fortfarande av lite i låren och idag är det ju måndag. 4 dagar sen jag pumpade! Snacka om effektiv träning. Gött!

Nu ska jag slita mig från denna manick. Hoppas ni får en lika skön måndagskväll som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0