Bra med klasskompisar

Min långhelg har börjat, underbart:) Idag har jag pluggat anatomi. Först själv och sedan tillsammans med Sofia, det var riktigt trevligt och nödvändigt. Fick sen en 50 min helkroppsmassage av Sofia. Det var otroligt skönt måste jag säga. Nu ska jag äta upp min blodpudding och sedan sticka iväg och köra step. Ska försöka plugga lite till senare ikväll, det är planen iaf. Anatomiteorin behöver jag verkligen lägga ner min själ i för att kunna klara av känner jag. Men framåt går det iaf, tur det.

Sen spelar ju Tre kronor ikväll mot Tjeckien också i ishockey-VM så det måste man ju slänga ett lr helt två ögon på också såklart. Är lite glassugen också måste jag erkänna så det kanske blir att man unnar sig lite av det ikväll också:P Vaniljglass med kolasås hade inte suttit fel alltså, mums! :)

Annars har det varit (och är fortfarande) grått, mulet samt regnigt ute idag vilket gör att det definitivt blir till att hålla sig inomhus resten av dagen och kvällen.

I helgen ska jag våga lite och ge mig ut på nya äventyr men jag hoppas hinna med en hel del plugg också. Det behövs. Helgen kommer förhoppningsvis blir riktigt trevlig iaf.

Nu ska ja dra. Ha en fortsatt härlig torsdag alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0