Ambitiösa tjejer

Har vart på skolan hela dagen och pluggat med Sofia och Josefine. Vi körde på med anatomin och gick igenom palpationslistan en gång. Ingen kan ju klaga på att man inte är ambitiös iaf med tanke på hur många timmar man lägger ner på pluggandet. Känns väldigt bra faktiskt. Man hinner rätt mkt på en hel skoldag, även om hjärnan är lite seg mot slutet av dagen. Nu har jag precis ätit nudlar, var år och da'r sen jag åt det sist. Tänk, för bara ett år sen åt jag det väldigt ofta men nu äter jag det aldrig. Gud vad tiderna kan förändras alltså.

Har slängt in lite tvätt i min tvättmaskin också så den ska jag hänga upp sen. Nu ska jag gå ut i solskenet och ta en promenad. Funderar starkt på att ta med mig min mp3, mobil och kamera och gå upp till skogen ovanför Selmas. Ska gå till ett ställe som heter "Utsikten" och bara vara en tag. Det är verkligen fint där uppe. Man har en jättebra utsikt över hela Sunne:)

Senare ikväll ska jag nog kika på ESC trots att ju Sverige inte är med.
Liten besvikelse men, men inte mkt att göra åt. Tror Anna Bergendahls låt inte är en låt som sätter sig direkt, första gången man hör den. Jag tror mer att det är en låt man måste lyssna på några ggr för att verkligen gilla den. Så var det iaf för mig vad gäller den där låten. Med facit i hand kanske det hade varit bättre att skicka Salem Al Fakir men det är ju lätt att säga i efterhand. Jaja, jag ska nog se på programmet iaf. Tyckte Danmark verkade ha en riktigt bra låt. Säkert en och en annan mer låt som också är bra.

Nu ska jag dra ut. Ha en fortsatt fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0