Vetevärmekudde underskattat

Blev så jäkla trött av att plugga att jag bestämde mig för att sova en timme på soffan. Det var riktigt skönt, smådrygt att vakna upp och gå upp bara men det måste man ju. Jag menar jag kan ju inte lägga mig för kvällen redan isf lär jag ju vakna mitt i natten och inte kunna somna om, och det lär inte vara kul.

Nu ska jag börja göra min finmiddag som ska bestå av fläskfilé, potatisklyftor, grönsaker och en god men enkel sås bestående av grillkrydda och creme fraiche. Det kommer bli gott som tusan. Lika bra att jag börjar nu för det tar ju ett tag innan det är klart också. Känner mig inte så hungrig nu men det lär jag säkert vara när det klart.

Använde föresten min vetevärmekudde förut under pluggningen också och gud så skönt det var:)
Jag som alltid brukar vara kall om händerna och frusen av mig överhuvudtaget, varför använder jag inte den oftare egentligen?? Är ju bara att stoppa den i mikron några minuter och sedan är det klart. Helt klar måste jag börja använda den mer.

Snart ringer nog min mamma upp också så det är lika bra att förbereda blåtanden om hon skulle komma att ringa nu under tiden jag lagar mat. Ringde henne förut men då höll hon ju på att jobba, vilket jag inte tänkt på, därför skulle  hon ringa upp nu senare nån gång. Ha en supergó fredagkväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0