Vänner är toppen att ha

Sov riktigt länge idag, trött som tusan. Efter det har snackat en jäkla massa i telefon, först lite med Helena och sen med Ylva. Ylva har jag inte snackat riktigt ordentligt med på år och dár så det var riktigt trevligt. Tur man har vänner som henne. Hon är bra:) Nu behöver jag dock ta tag i pluggandet, anatomin närmare bestämt. Behöver en riktig anatomigenomkörare nu känner jag.

Började faktiskt damma lite smått här också men det får jag fortsätta med sen. Nu blire lite käk och plugg ett tag. Blir förmodligen ett step-pass vid femtiden så det är bara att köra på innan dess.

Och nej, jag ska inte tänka så mkt på annat nu. Nu blire fokus på anatomin, totalfokus - så det så! Allt annat får jag ta sedan. Det är lika bra det
.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0