Bra bowlingkväll

Bowlingen gick superbra ikväll faktiskt. Förvånande bra med tanke på hur jag kände mig innan. Fick strike var och varannan gång:) och sen fick jag en hel del spare också, riktigt nice. Jag slog de andra fem tjejerna rätt överlägset faktiskt (skrytigt lr hur;P men det är faktiskt sant).

Vet inte vad resten av kvällen blir riktigt. Ska nog bara vara och ta hand om mig själv just nu. Har inte hunnit plugga ett dugg idag heller vilket jag kanske borde ha gjort men det har som inte funnits sug. Har haft så mkt annat i tankarna hela dagen och det har jag nog fortfarande. Imorrn ska jag ta tag i anatomin. Blir nog ingen träning imorrn heller så då kommer det finnas gott om tid till plugg. Hoppas jag kan fokusera bara.

Det var väl vad jag hade att skriva för tillfället. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0