Mer vardagslyx!

Middagen tidigare ikväll blev väldigt bra. Enda felet var väl kanske att fläskfilén inte blev så saftig men det berodde nog på att jag skärde lite för små bitar plus att jag stekte de för länge. Nästa gång ska jag skära lite större skivor. Som helhet blev iaf middagen väldigt bra. Kändes riktigt lyxigt att äta måste jag säga. Men jag är verkligen värd lyx för tillfället då jag pluggat/pluggar som en tok. Mycket att lära in är det, men det går sakta men säkert framåt iaf. Synd bara att det ska vara så jäkla mkt att hålla reda på och låta bli att blanda ihop. Det är verkligen inte lätt alltså!

Hur många andra utöver en tok som jag orkar sitta och plugga en sånhär fredagskväll? Jag har säkert suttit och pluggat i tre timmar sen kl 18. Men nu känner jag att det får vara bra. Känner mig less och hjärnan orkar som inge mer för tillfället. Får gå igenom benens muskler imorrn.  Imorrn ska jag föresten plugga med Sofia i skolan kl 12 så det ska bli roligt. Jag ska även massera Sandra K nån gång senare under dagen.

För er skull ska jag nu publicera tre bilder tagna från denna kväll.



På den första bilden kan ni se dagens lyxmiddag:) - Mums!

På bilden i mitten har jag hällt upp mjölk i ett vinglas. Mjölk är bättre, nyttigare och godare än vin så därför passar det sig. Känns lyxigare att använda ett vinglas också. Jag använder typ aldrig mina vinglas så därför gäller det att passa på.

På sista bilden se ni min nyligen gjorda "marängschwich" med glass, maräng, banan och kolasås
- Supergott!

Ljus kan verkligen göra mkt också, mer än man tror.
Det blir så mysigt med ljus tända. En sak har jag insett med denna kväll och det är att man ska våga lyxa till der mer i vardagen!

En tråkig sak är att mitt blåtands-headset börjat krångla. Det går inte att stänga av den utan den lyser hela tiden oavsett hur mkt man trycker på den. Men den går heller inte att koppla till mobilen:S Jag ska låta den vara nu och hoppas att den laddar ur sig snart. Sen ska jag testa att ladda den igen och förhoppningsvis betér den sig normalt igen då. Klarar mig fasen inte utan mobilheadset alltså. Om inte annat måste jag köpa ett nytt headset:/ men jag hoppas mitt nuvarande headset ska gå till sig så jag slipper det.

Nu ska jag se nåt kul på min dvd resten av denna kväll. Godnatt med er fina människor!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Åh, mums!! Synd att inte jag var där, då hade vi kunnat ha middag för två :D Mjölk i vinglas is the shit ;) Mat är kärlek!



Snart ses vi! :D



Puss!

2010-03-20 @ 17:05:48
URL: http://ypple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0