Saknar Norrland

Ikväll har jag bara varit, på gott och ont. Hade tänkt plugga på anatomin men har inte orkat. Nya tag med den imorrn ist, då jäklar.

Har pratat med både min pappa och mamma på telefon så det var mysigt.
Saknar de båda två, men bara två veckor kvar nu sen är jag "back in town". Då blir det spännande LIA och en fjällsresa som säkerligen kommer att bli ännu ett härligt fjällminne:) Det kommer bli toppen!

Lyckades efter många om och men fixa en uppdatering för mitt mobila Teliabredband också så det känns skönt. Tydligen skulle det sluta funka inom en snar framtid om man inte gjorde uppdateringen så då var det lika bra att göra det. Måste ju ha ett fungerande Internet för tusan.

Annars filosoferar jag som aldrig förr en kväll som denna. Pendlar lite upp och ner men det blir nog bra tillslut. Ska snart sova men väntar på ett telefonsamtal först. Ska verkligen försöka satsa på att ta mig upp tidigt imorrn och gå på "Body balancen" kl 9, det hade jag behövt. Blir så balanserad av balance, man är verkligen i nuet och kan bara vara precis som man är - En himla skön känsla. HAr iaf haft kontakt med en hel del folk ikväll som jag inte hört från på ett tag så det har varit mkt trevligt. Sociala kontakter är verkligen A och O och kan göra mkt för ens välmående.

Blir så irriterad på Swebus att jag inte kan boka en tillbakaresa hit till Sunne i april.
Fattar inte vad det är för fel. Att boka en hemresa till Övik i mars är inga problem men jag kan omöjligt hitta några avgångar från Övik till Karlstad i april:S Detta trots att det enligt deras tidsplan ska gå bussar då. På automatsökningen hittar den dock ingenting:S Märkligt och mkt störande.

Ska ta och borsta tänderna nu tror jag och lägga mig i sängen. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0