Undra vilka ni är

Hemma igen efter shoppingen och promenaden. Gick rätt bra, fast det blev rätt svettigt på vägen hem men det var nog för att köpte rätt mkt. Är inte kallt ute nu heller, 4 plus visar min termomter på i nuläget, så det lär även det ha bidragit. Gött att ha musik att lyssna på iaf, musik kan verkligen vara A och O ibland:)

Nu ska jag ta och käka lite risgrynsgröt och andas ett litet tag till innan jag ger mig in på att plugga igen.

En sak slog mig under min promenad. Jag har egentligen inte nån aning om vilka som läser den här bloggen och inte. Är ju inte många som kommenterar heller så därför är det lite hemlighetsmakeri över det där. Jag vet dock vissa personer som läser min blogg, personer som står mig nära. Jag har dock långt i från koll på alla som läser den här bloggen. Kan ju hända att vissa bara kollar in här ibland också och läser men inte regelbundet. Jag har egentligen ingen aning. Well, ett visst antal besökare har man iaf varje dag så det är ju trevligt. Hoppas ni fortsätter att kolla in här:)

Inte mkt bra på tv nuförtiden heller. Förut gick ju Melodifestivalen men nu kan man inte ens kolla på det längre. Tur man har lite filmer och serier man kan kolla på ikväll. Köpte föresten glass, maränger, kolasås och bananer på Coop så ikväll ska jag lyxa till med "Marängschwitch" (lr hur fasiken det stavas:P). Det kommer bli otroligt gott. Det var jättelängesen jag åt det senast. Tycker jag förtjänar att unna mig lite efter allt pluggande.

Nu ska jag fixa med maten. Ha de så bra trogna läsare!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag läser! :D

2010-03-19 @ 16:53:46
URL: http://ypple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0