Sovmorgon & vackert väder

Orkade inte gå på "body balance" kl 9 i morse, var verkligen svintrött så jag beslöt mig för att skippa det. Ska nog köra "balance" på söndageftermiddag istället. Sov rätt länge idag och känner mig lite småseg för tillfället. Skönt att sova men inge kul att bli seg i huvudet och att det tar sin tid innan man verkligen "vaknar". Jaja, min kropp behövde säkerligen sova ut iaf, var ett bra tag sen sist så.

Ikväll blir det step kl 17 och sen ska jag kanske bowla med några klasskompisar vid 21-tiden.
Vill hinna plugga anatomi också och röja undan här. Är så typiskt mig att bara dumpa saker på mitt lilla soffbord och köksbord. Men det är så himla fint väder ute nu, soligt och bara 7 minus, att jag bara måste ta mig ut innan det blir mörkt. Blir en långpromenad med Sandra K nu vid tvåtiden, perfekt. Får städa senare.

Drömde en otäck dröm i natt. Blir alltid lika förvånad eftersom jag sällan drömmer mardrömmar men ikväll gjorde jag det. Drömde att jag och (tror det var) Helena höll på att bli dödad av en främmande person men jag lyckades sticka en kniv i honom massa ggr och stycka honom så han inte kunde döda oss. Bra att vi vann men det var verkligen otäckt att se hur han sårades så mkt. Usch!

En annan sak i drömmen var inte lika otäck men väldigt tänkvärd.
Blir inte så förvånad över att jag drömmer om detta. Hände häromkvällen också. Kan vara självkänslan som spökar, svårt att säga...men helt klart påverkar de tankar jag har under dagen också. Hur var det Kay Pollak skrev? Att man själv väljer sina tankar och att man därmed skapar sin egen verklighet. Varför väljer jag då att tänka på detta? Det är ju bara att lägga ner lr vad är jag ute efter egentligen?

~ Hatar facebook! ~

Nej, nu ska ta på mig nå vettiga promenadkläder. Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0