Sovdax

Ska faktiskt ta och lägga mig i sängen nu. Jag känner mig trött och tror jag behöver sova. Har gått lite segt med pluggandet ikväll men så kan det vara ibland. Har haft en massa annat att fundera på så därför har jag nog inte kunnat koncentrera mig till hundra procent. Nya tag imorrn.

Imorrn ska jag föresten träna klassisk massage med Frida kl 11 i skolan så då ska jag vara alert och redo.
Får se om man ska pumpa lite imorrnkväll också, blir förmodligen så. Nu lyssnar jag på Kent - Generation ex...riktigt längesen jag hörde den här låten men den är grymt bra! :)

Borde diska undan egentligen men jag gör nog det imorrn istället. Orkar inte nu. Just nu vill jag bara vara. Man ska våga skämma bort sig själv har jag hört och därför ska jag göra det nu.

Så långt borta men ändå så nära - Världen är mindre än man tror (du skulle bara veta)

~ Nu kan du få mig så lätt ~


Gonatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0